Inmiddels hebben wij een (tijdelijke) werkende oplossing gevonden waarmee je weer kunt zoeken in Outlook. Interesse in deze oplossing? Neem dan contact met ons op: https://janzijlstra.nl/contact
Reactie Norton: we werken aan een oplossing en zullen in een aankomende release een update geven.
Er komen veel vragen binnen over het feit dat de zioekfunctie in Outlook niet meer werkt of gedeeltelijk niet meer werkt. Dit komt door een fout welke is ontstaan met Windwos update.
Nadat je Windows 10 update KB5008212 hebt geïnstalleerd of een upgrade naar Windows 11 hebt uitgevoerd, worden recente e-mailberichten mogelijk niet weergegeven in zoekresultaten.
Dit probleem is voornamelijk van invloed op gebruikers met POP-, IMAP- en offline Exchange-accounts vanwege zoeken met behulp van de lokale Windows Search-service om e-mail te indexeren. Microsoft 365 gehoste e-mail en verbonden Exchange-accounts maken gebruik van Service Search, wat niet wordt beïnvloed door dit probleem.
WIj zijn aan het zoeken naar een oplossing voor het probleem.
Op het internet zien wij een aantal oplossingen voorbij komen maar de meeste hiervan werken helaas niet. Zodra we een oplossing hebben gevonden vermelden wij deze op onze website.