Nieuws

Windows 10 update 1803

Microsoft heeft afgelopen week update 1803 voor Windows 10 uitgebracht. Deze update is een update waarbij een groot bestand moet worden gedownload. Vooral wanneer u laptop of PC via Wifi werkt, kan het even duren voordat de update is gedownload. Hierdoor kan het zijn dat deze update niet op uw apparaat wordt geïnstalleerd omdat het downloaden te veel tijd in beslag neemt waardoor u de PC of laptop al weer uit heeft gezet. 
Kijk daarom even via Start, Configuratiescherm, Systeem, Info welke versie u heeft geïnstalleerd. Bij versie hoort 1803 te staan. 

Wanneeer hier een lager nummer staat is uw systeem niet up-to-date en moet u onder Windows Update kijken en uw systeem bijwerken. Dit kan enige tijd duren, voor oudere systemen tot wel 2 uur!!

Spookfactuur NL Domein Host

Van NL Domein Host kregen wij per mail weer een (jaarlijkse) nepfactuur. In werkelijkheid is dit een aanbieding zoals in de kleine lettertjes onderaan de brief ook staat. Zodra je betaald zit je aan de dienst vast. Niet betalen dus maar zo snel mogelijk deze mail verwijderen!!

NLDOMEINHost

ISDN stopt per 1 september 2019

De dienstverlening van het ISDN netwerk stopt met ingang van 1 september 2019. Dit geldt voor alle ISDN1/2 aansluitingen en PSTN meervoudig. Het netwerk stopt bij alle aanbieders. Wij helpen u graag en bieden u de toekomstvaste oplossingen die voor uw situatie het meest geschikt zijn.

De meest voor de hand liggende optie is VoIP (Voice over IP); niets anders dan bellen via je al beschikbare internetaansluiting. Wij kunnen u informeren en adviseren welke oplossingen in uw situatie het meest geschikt zijn.

VoIP telefonie is niet alleen geschikt en beschikbaar voor bedrijven, ook voor particulieren is VoIP-telefonie een optie om tegen lokaal tarief en dus goedkoop te bellen.

Zie ook VoIP telefonie.

 

Storing mailserver van Kabel Noord (UPDATE)

Volgens een laatste bericht van Kabel Noord is het probleem inmiddels opgelost.

Op dit moment is de mailserver van Kabel Noord zeer slecht of helemaal niet bereikbaar. Hierdoor werkt de mail niet of slecht.
Kabel Noord kan op dit moment niet aangeven wanneer het probleem is opgelost.

Onze website is nu beveiligd

Wij van JanZijlstra.nl vinden veiligheid heel erg belangrijk. Daarom hebben wij onze website beveiligd met een zogenaamd SSL-certificaat. Hiermee worden alle gegevens op onze website versleuteld uitgewisseld zodat deze gegevens onleesbaar zijn derden tijdens het versturen.

Hoe herkent u deze beveiliging? Behalve aan een groen slotje in de adresbalk, kun je dit ook herkennen aan het internetadres. Het begint niet langer met “http://”, maar met “https:/”. De “s” staat hier voor “secure”, veilig dus.

Nieuwsbrief